3 Aralık 2014 Çarşamba

Sarışın Tüysüz Am Resimleri

Sarışın hatunu bağ evine götürmüştüm. Orada güzel vakitler geçirip yol verecektim. Ancak durum beklediğimden daha farklı bir şekilde gerçekleşti. Hatun benden baya etkilenmişti. Benimle sikişip sex videoları çekmek istediğini dile getirdi. Ben birazcık utanmıştım. Ancak seksi hatun birden üzerime atladı ve dudaklarıma yapıştı. Ne yapacağımı bilememiştim. Beş dakika seviştikten sonra üzerimden kalktı. Telefonunu eline aldı. Tüysüz am resimlerini bana gösterdi. Cidden bu amı sikmek istemediğine emin misin demişti. Onca yıllık arkadaşım beni şaşırtmıştı. Neden böyle bir çaba içine girdiğine anlam veremiyordum. Ancak bir taraftan da onun harika seksi vücuduna karşı koyamıyordum beni benden almıştı adeta. Daha sonra üzerimi çıkarıp yarağımı ağzına aldı. Zevkten kudurmuştum. Sonra karşıma geçti ve soyunmaya başladı. Amını açtı ve yalamamı söyledi. Nasıl olur da yalarım diye düşünürken bir anda kendimi oracıkta buluverdim. Onun harika tüysüz amcığını bir köpek gibi yalıyordum. O da zevkten çılgına döndü. Sonra kucağıma oturdu. Yarağımı içine aldıktan sonra deli gibi hoplamaya başladı. Hopladıkça bağırıyordu. Neden öyle olduğuna anlam veremezken zevkten bağırdığı kanısına varmıştım.

1 yorum:

  1. Mrhb ben kenan kayseriden 1 75 boyundayim 70 kiloyum 34 yasindayim esmerim kendime her bakimdan oldukca guveniyorum arkadaslikta amac her ne olursa olsun yalansiz bir arkadaslik olmasinin onemli oldugunu dusunuyorum kayseri nevsehir yozgat civari bir bayanla tanisip gorusmek istiyorum ne istedigini bilen acik sozlu bayan olmasini isterim bana her konuda kesinlikle guvenebilirsiniz guven karsi taraf icin ne kadar onemliyse benim icinde bir o kadar onemlidir irtibat 05326183620

    YanıtlaSil